Magunkról

Az Indigo Communications 2012 óta hazai tulajdonú és nemzetközi vállalatok, állami és civil szervezetek kommunikációs tanácsadójaként és PR-ügynökségeként dolgozik, de már az út elején tudtuk, hogy a klasszikus PR-munkát a közösségi média térhódításának és a hazai médiaviszonyok sajátos változásainak együttes hatása gyökeresen átalakítja.

Már az út elején tudtuk, hogy kommunikációs cégként részben tartalomgyártók és -közvetítők leszünk, s azt is, hogy a statikus, verbális tartalmak mellett az üzleti-vállalati kommunikációban is egyre döntőbb szerephez jutnak a vizuális, multimédiás és videós tartalmak.

Mára mindennapi tapasztalatunkká vált, hogy egy-egy ügyfelünk saját közösségi média csatornákon keresztüli, releváns, érdekes, izgalmas, jól átgondolt videótartalmakkal felépített kommunikációja nem csupán kiegészítheti és támogatja a hagyományos médiumok bevonásával végzett PR-munkát, hanem gyakran le is válthatja azt.